• 1 / 7 / 37 entry
  • 7 başlık
  • 151.39 incipuan

azebozkurt önüncü nesil normal

  • +7 -1
    isveç e misilleme atatürk hava limanından
    Çügü atanın anasını gibiyim
    ···
  • -3
    pampamla yakaldıım eski sevgilimin
    numarsını atacam 20 şukuya atmayan oç tur beyler. Emin olun 20 şukuya değecek şfmvşdk
    ···
  • 0
    dünyanın en seksi 10 kadınıı

    13 Uzun adam

    ···
  • 0
    bahçeli hakkında bilinmeyenler

    Çay içmeye bekleriz reis seni

    ···
  • 0
    nereye sıçacak lan
    Sabah namazına git bin
    ···
  • 0
    yeni tasarıma atmama kodu öğretiyorum gelin
    #include
    2. include

    int main()
    {
    int i;
    int ogr[5] = {0};
    int top[6] = {0};
    int secenek;

    for(i = 0; i < 5; i++)
    {

    printf("%d. azebozkurt",i + 1);
    scanf("%d",&secenek);

    while(secenek 5){
    printf("önüncü nesil");
    scanf("%d",&secenek);
    }
    if != 0)
    ···
  • +1
    ali kınık
    Nereye domalıon
    ···
  • +1
    avrupa birliğine alınmıyorsak

    TÜRK BiRLiĞi MUTLAK BiRGÜN GERÇEK OLACAKTIR. BUNA iNANIYORUM VE GÜVENiYORUM. GELECEK NESiL DÜNYA BU BiRLiKLE SÜKUN VE GÜVEN BULACAKTIR.

    ···
  • 0
    madem inci türk yapımı niye çoğu şey imgiliççe

    TÜRK OLMAK ZORDUR DÜNYA iLE SAVAŞIRSIN TÜRK OLMAMAK DAHA ZORDUR TÜRKLE SAVAŞIRSIN

    ···
  • 0
    madem inci türk yapımı niye çoğu şey imgiliççe
    madem türk malı bi sosyal medya açtınız dıbına koyim bari türkçe yapın heryerini.pp de obama, bazı bölümler ingiliççe bu ne böyle.biz ingiliz sömürgesi miyiz sanki.öz dilimiz

    TÜRKÇE

    dir. Bence sözlük tamamen Türkleştirilmeli. Amacım kesinlikle prim değildir. Destek olmak istiyen şukulasın.
    ···
  • +3
    atatürkün islama ve türkçülüğe bakış açısı
    “9)Din birliğinin de bir ulusun [364(14)]kuruluşunda etkili olduğunu söyleyenler vardır. Ne var ki biz, bizim gözümüzün önündeki Türk ulusu tablosunda bunun tersini görmekteyiz. Türkler, islam dinini benimsemeden önce de büyük bir ulus idi. Bu dini benimsedikten sonra, bu din, ne Arapların, ne aynı dinde bulunan iranlıların, ne de Mısırlıların ve başkalarının Türklerle birleşip bir ulus oluşturmalarına yol açtı. Tersine Türk ulusunun ulusal bağlarını gevşetti; ulusal duygularını, ulusal coşkusunu uyuşturdu. Bu çok doğaldı. Çünkü muhafazid’in kurduğu din bütün[365 (15)] ulusallıkların üstünde yaygın bir Arap ulusçuluğu politikasına dayanıyordu.  Bu Arap düşüncesi, ümmet sözcüğü ile ifade olundu. muhafazid‘in dinini kabul edenler kendilerini unutmaya, hayatlarını Allah sözcüğünün yer yerde yükseltilmesine adamaya zorunlu idiler. Bununla birlikte Allah’a kendi ulusal dilinde değil, Allah’ın Arap budununa gönderdiği Arapça kitapla ibadet ve duada bulunacaklardı. Arapça öğrenmedikçe Allah’a ne dediğini bilmeyecekti. Bu durum karşısında Türk ulusu birçok yüzyıllar boyunca ne yaptığını, ne yapacağını bilmeksizin, adeta bir sözcüğünün [366 (16)] bile anldıbını anlamadan Kuran’ı ezberleyip beyni sulanmış hafızlara döndüler. Başlarına geçebilmiş olan hırslı hükümdarlar, Türk ulusunca ne olduğu, kim olduğu belirsiz cahil hocalar ağzıyla saçılan ateş ve azap ile korkunç bir karanlık ve karışıklık içinde kalan dini, kendi tutkuları ve politikaları uğruna bir araç olarak kullandılar bir yandan Arapları zorla buyrukları altına aldılar, bir yandan Avrupa’da Allah sözcüğünün kutsal parolası altında Hıristiyan uluslarını yönetimleri altına aldılar. Fakat onların dinlerine ve ulusallıklarına ilişmeyi düşünmediler. Ne onları ümmet yaptılar [367 (17)] ne de onlarla birleşerek güçlü bir ulus yarattılar. Mısır’da belirsiz bir adamı halifedir diye, yok ettiler; hırkasıdır diye, bir palaspareyi halifelik belgesi ve üstünlüğü olarak altın sandıklara koydular. Halife oldular. Kimi zaman doğuya, kimi zaman batıya, kimi zamanda dört bir yana saldıra saldıra Türk ulusunu Allah için, peygamber için topraklarını, çıkarlarını ve benliğini unutturacak yalnız Allah yolunda olacak denli derin bir kendinden geçmişlik ve yorgunluk beşiğinde uyuttular. Ulusal duyguyu yok eden, bu dünyaya değer verdirmeyen; yoksulluklar ve yoksunluklar ve kötülükler baş göstermeye başlayınca da,asıl gerçek mutluluğa  öldükten sonra öbür dünyada kavuşulacağı inancını aşılayan dinsel dogma [368(18)] ve dinsel duygu, ne var ki ulusun uyanıp aklı başına geldiği zaman, şu acı gerçeği görmesine engel olmadı. Bu korkunç manzara karşısında kalanlara, kendilerinden önce ölenlerin ahi retteki mutluluklarını düşünerek ya da bir an önce ölmeye dua ederek ahir ete kavuşmayı öğütleyen bir din duygusu, dünyanın en acı tokadıyla Türk ulusunun vicdanındaki çadırını yıktı; çağrılıları, Türk düşmanları olan Arap çöllerine gitti. Türklerin ortak vicdanı, derhal yüzlerce yıllık güçle ve açılıp ilerleme tutkusuyla, büyük bir coşkuyla çarpıyordu. Ne oldu? Türk’ün ulusal duygusu artık ocağında ateşlenmişti. Artık Türk, cenneti değil, eski ve gerçek büyük Türk atalarının kutsal kalıtlarının, [369(19)] son Türk ‘el’lerinin savunma ve korunmasını düşünüyordu. işte dinin ve din duygusunun Türk ulusuna bıraktığı anı. 10) Türk ulusu, ulusal duyguyu, din duygusuyla değil, fakat insanlık duygusuyla yan yana düşünmekten zevk alır. Vicdanında ulusal duygunun yanında insanlık duygusun onurlu yerini her zaman korumakla övünç duyar. Çünkü Türk ulusu bilir ki,bugün tuttuğu dönülmez uygarlık yolunda bağımsız; fakat kendileriyle koşut düzeyde ilerleği tüm uygar uluslarla [370 (20)] karşılıklı insancıl ve uygar ilişki, elbette gelişmemizi sürdürmek için gereklidir.ve yine bilinmektedir ki Türk ulusu, her uygar ulus gibi geçmişin bütün evrelerinde buluşlarıyla, bulgularıyla uygarlık dünyasına katkıda bulunmuş insanların, ulusların değerini bilir ve onların insanlığa bıraktıkları kalıtsal anıları saygıyla korur. Türk ulusu, insanlık evrenine gönülden bağlı bir üye ailedir.[371[21)] özetleme:bütün bu konuştuklarımızı kısa bir çerçeve içine sokmak istersem, şöyle diyebiliriz:Türk ulusunun ortaya çıkışında etkisi görülen doğal ve tarihsel olgular şunlardır:a)Siyasal varlıkta birlikb)Dil birliğic)Yurt birliğiç)Soy ve köken birliğid)Tarihsel yakınlık
    ···
  • 0
    bu türk düşmanını burda istemiyoruz

    TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOKTUR

    ···
  • 0
    babamda kadin annemde

    ÇATLIREiS

    ···
  • 0
    babamda kadin annemde
    Profil resmine hürmeten susuyom pampa
    ···
  • -1
    babamda kadin annemde

    O DEĞiLDE BABAN SEVGiLiNE SULANIYOSA NASIL NORMAL KADIN AQ

    ···
  • 0
    kalın yazmayı öğretiyorum beyler toplanın

    cCc iNCiSiQER cCc

    ···
  • 0
    türk leri coşturan şeyler

    ferre AQ

    ···
  • 0
    kalın yazmayı öğretiyorum beyler toplanın

    tanrıtürkükorusun

    ···
  • +2 -2
    atatürkün türkçülüğe ve islama bakışı
    “9)Din birliğinin de bir ulusun [364(14)]kuruluşunda etkili olduğunu söyleyenler vardır. Ne var ki biz, bizim gözümüzün önündeki Türk ulusu tablosunda bunun tersini görmekteyiz. Türkler, islam dinini benimsemeden önce de büyük bir ulus idi. Bu dini benimsedikten sonra, bu din, ne Arapların, ne aynı dinde bulunan iranlıların, ne de Mısırlıların ve başkalarının Türklerle birleşip bir ulus oluşturmalarına yol açtı. Tersine Türk ulusunun ulusal bağlarını gevşetti; ulusal duygularını, ulusal coşkusunu uyuşturdu. Bu çok doğaldı. Çünkü muhafazid’in kurduğu din bütün[365 (15)] ulusallıkların üstünde yaygın bir Arap ulusçuluğu politikasına dayanıyordu.  Bu Arap düşüncesi, ümmet sözcüğü ile ifade olundu. muhafazid‘in dinini kabul edenler kendilerini unutmaya, hayatlarını Allah sözcüğünün yer yerde yükseltilmesine adamaya zorunlu idiler. Bununla birlikte Allah’a kendi ulusal dilinde değil, Allah’ın Arap budununa gönderdiği Arapça kitapla ibadet ve duada bulunacaklardı. Arapça öğrenmedikçe Allah’a ne dediğini bilmeyecekti. Bu durum karşısında Türk ulusu birçok yüzyıllar boyunca ne yaptığını, ne yapacağını bilmeksizin, adeta bir sözcüğünün [366 (16)] bile anldıbını anlamadan Kuran’ı ezberleyip beyni sulanmış hafızlara döndüler. Başlarına geçebilmiş olan hırslı hükümdarlar, Türk ulusunca ne olduğu, kim olduğu belirsiz cahil hocalar ağzıyla saçılan ateş ve azap ile korkunç bir karanlık ve karışıklık içinde kalan dini, kendi tutkuları ve politikaları uğruna bir araç olarak kullandılar bir yandan Arapları zorla buyrukları altına aldılar, bir yandan Avrupa’da Allah sözcüğünün kutsal parolası altında Hıristiyan uluslarını yönetimleri altına aldılar. Fakat onların dinlerine ve ulusallıklarına ilişmeyi düşünmediler. Ne onları ümmet yaptılar [367 (17)] ne de onlarla birleşerek güçlü bir ulus yarattılar. Mısır’da belirsiz bir adamı halifedir diye, yok ettiler; hırkasıdır diye, bir palaspareyi halifelik belgesi ve üstünlüğü olarak altın sandıklara koydular. Halife oldular. Kimi zaman doğuya, kimi zaman batıya, kimi zamanda dört bir yana saldıra saldıra Türk ulusunu Allah için, peygamber için topraklarını, çıkarlarını ve benliğini unutturacak yalnız Allah yolunda olacak denli derin bir kendinden geçmişlik ve yorgunluk beşiğinde uyuttular. Ulusal duyguyu yok eden, bu dünyaya değer verdirmeyen; yoksulluklar ve yoksunluklar ve kötülükler baş göstermeye başlayınca da,asıl gerçek mutluluğa  öldükten sonra öbür dünyada kavuşulacağı inancını aşılayan dinsel dogma [368(18)] ve dinsel duygu, ne var ki ulusun uyanıp aklı başına geldiği zaman, şu acı gerçeği görmesine engel olmadı. Bu korkunç manzara karşısında kalanlara, kendilerinden önce ölenlerin ahi retteki mutluluklarını düşünerek ya da bir an önce ölmeye dua ederek ahir ete kavuşmayı öğütleyen bir din duygusu, dünyanın en acı tokadıyla Türk ulusunun vicdanındaki çadırını yıktı; çağrılıları, Türk düşmanları olan Arap çöllerine gitti. Türklerin ortak vicdanı, derhal yüzlerce yıllık güçle ve açılıp ilerleme tutkusuyla, büyük bir coşkuyla çarpıyordu. Ne oldu? Türk’ün ulusal duygusu artık ocağında ateşlenmişti. Artık Türk, cenneti değil, eski ve gerçek büyük Türk atalarının kutsal kalıtlarının, [369(19)] son Türk ‘el’lerinin savunma ve korunmasını düşünüyordu. işte dinin ve din duygusunun Türk ulusuna bıraktığı anı. 10) Türk ulusu, ulusal duyguyu, din duygusuyla değil, fakat insanlık duygusuyla yan yana düşünmekten zevk alır. Vicdanında ulusal duygunun yanında insanlık duygusun onurlu yerini her zaman korumakla övünç duyar. Çünkü Türk ulusu bilir ki,bugün tuttuğu dönülmez uygarlık yolunda bağımsız; fakat kendileriyle koşut düzeyde ilerleği tüm uygar uluslarla [370 (20)] karşılıklı insancıl ve uygar ilişki, elbette gelişmemizi sürdürmek için gereklidir.ve yine bilinmektedir ki bTürk ulusu, her uygar ulus gibi geçmişin bütün evrelerinde buluşlarıyla, bulgularıyla uygarlık dünyasına katkıda bulunmuş insanların, ulusların değerini bilir ve onların insanlığa bıraktıkları kalıtsal anıları saygıyla korur. Türk ulusu, insanlık evrenine gönülden bağlı bir üye ailedir.[371[21)] özetleme:bütün bu konuştuklarımızı kısa bir çerçeve içine sokmak istersem, şöyle diyebiliriz:Türk ulusunun ortaya çıkışında etkisi görülen doğal ve tarihsel olgular şunlardır:a)Siyasal varlıkta birlikb)Dil birliğic)Yurt birliğiç)Soy ve köken birliğid)Tarihsel yakınlık
    M.KEMAL ATATÜRK 1937 YURTTAŞLIK BiLGiSi KiTABINDAN ALINTIDIR
    ···
  • 0
    saf ırk yoktur
    Seni saf saf giberim huur evladı ermeni ne aq küfür gibi
    ···
  • +1 -3
    türkiye suriye ye girseydi
    Aq tayyibin zütü yese güneydoğuyu kurtarır
    Not:çügü atanın aq
    ···
  • 0
    ezanın anlamını bilmiyoruz diyenler gelin bi
    it derisinden pos, Araptan dost olmaz.
    ···
  • 0
    rte sanki ne yaptı diyenler toplansın
    Rtenin züt kılı çügü
    ···
  • +1
    tam 1 ayda ezilen taraf siz olmayacaksınız
    Aynen pampa
    ···
  • 0
    beyler ülkü ocaklarını yenilemeliyiz
    Aq faşistlik italyan milliyetçiliği zAten ocak Türk milliyetçisi
    ···
  • daha çok